دریافت فایل(تحقیق نقش آموزش کارکنان در رضایتمندی مشتریان)
مشخصات فایل مورد نظر در مورد تحقیق نقش آموزش کارکنان در رضایتمندی مشتریان آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.
دانلود تحقیق با موضوع نقش آموزش کارکنان در رضایتمندی مشتریان،در قالب word و در 207 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
فصل اول: کلیات تحقیقمقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت انجام تحقیق
اهداف تحقيقهدف کلیاهداف جزئی
اهداف کاربردی
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیقتاریخچه آموزش کارکنان
تاریخچه آموزش بانک صادرات
تعریف آموزش
مفهوم آموزش
اهمیت و ضرورت آموزش کارکنان
اهداف و آموزش نیروی انسانی
اهداف آموزش ضمن خدمتافزایش رضایت شغلی و بهبود روحیه کار کنان کاهش حوادث و ضایعات کاریبهنگام سازی دانش و توانایی نیروی انسانی در سازمانکمک به تغییر و تحولات سازمانیانطباق با شرایط ،اوضاع و احوال اجتماعیمزایای آموزش ضمن خدمتضرورت های آموزش ضمن خدمت کارکنان
اهمیت و نقش آموزش های ضمن خدمتمزایای آموزش کارکنانانواع آموزش در سازمان هاآموزش حین کارآموزش خارج از کارآموزش های باز آموزشیآموزش ارتقا آموزش های ویژهآموزش بعد از خدمتانواع آموزش
آموزش ضمن کار (The job training)
آموزش استاد- شاگردی (apprenticeship training) آموزش مکاتبه ایالگوهای آموزش ضمن خدمت کارکنانفرآیند و الگوهای آموزشیالگوی آموزش کارکنانالگوی آموزش کارکنان ADDIE
الگوی آموزش کارکنان هاکت الگوی آموزش کارکنان واگن الگوی آموزش کارکنان DDE الگوی آموزش کارکنان لیرد فرآیند پنج مرحله آموزش و توسعهطبقه بندی نیازها
مفهوم نیازسنجی
اهمیت نیازسنجی آموزشیانواع نیازسنجی آموزشی فرآیند نیازسنجی آموزشیشناسایی یا تشخیص نیازهاالف: تجزیه و تحلیل سازمانی ب: تجزیه و تحلیل شغلج: تجزیه و تحلیل فردیارزیابی مهارت افراد
اولویت بندی نیازهای آموزشیروش های آموزش کارکنانسنجش اثربخشی دوره های آموزشی
مفهوم اثربخشی آموزشیارزشیابی آموزشیارزشیابی آموزشیاصول ارزشیابی آموزشیمراحل ارزشیابی آموزشیالگو و مدل های ارزشیابی اثر بخشی برنامه های آموزشی
یادگیری چیست؟انواع یادگیریسبک های یادگیری دیداری، شنیداری، جنبشیسبک فهرست یادگیری کلبالگوی شاخص نوع مایرز بریگز
آگاهی چندگانه
فرآیند یادگیری
تعریف مشتری
انواع مشتری
اهمیت رضایت مندی مشتریان
برخی از مدل ها در زمینه کیفیت خدمات بانکیمقیاس کیفیت خدمات (سروکوال)مدل شاخص رضایت مشتری آمریکا
فلسفه به حداكثر رساندن رضايت مشتري برد برد بردتعریف رضایترضایت مشتریاثرات رضایت مشتریفرآیند جلب رضایت مشتریچرخه بهبود مستمر مشتریجذب مشتریپیشینه تحقیقاتیتحقیقات داخلیتحقیقات خارجینقد و بررسی پیشینه تحقیق
فصل سوم: روش تحقيقمقدمهروش تحقیق
واحد تحلیل
جامعه آماریتعیین حجم نمونهدر این فرمول داریمشیوه نمونه گیریمتغيرها تحقيقتعريف متغیرهای تحقیقمشتریرضایت مشتری
تعاریف عملیاتی
اعتبار
پرسشنامه کارکنان
پرسشنامه مشتریانمنابع
مقدمه پایان نامه:سازمان ها و ادارات با توجه به میزان وظایف محوله و اهدافی را که دنبال می کنند، با برگزاری دوره های آموزشی و تامین احتیاجات علمی نیروی انسانی با مشخصه های مورد نیاز، سعی خود را در رسیدن به کارایی و اهداف پیش بینی شده می نمایند. آموزش می تواند ارتباط منطقی و عقلایی بین کارایی و اثر بخشی برقرار کند. به نحوی که از بازدهی تلاش کارکنان بیشترین اثر بخشی و ثمربخشی حاصل آید و رضایت و نیاز مشتریان را به بهترین شکل فراهم آورد، در نتیجه می توان گفت آموزش صحیح در هر زمینه ای که باشد، می تواند وسیله ای موثر برای دسترسی به اهداف تعیین شده قرار گیرد. آموزش در حقیقت یکی از راه های اصولی و منطقی هدایت تلاش های کارکنان در سازمان است و باعث به کارگیری استعداد های نهفته، به کار اندازی قوه تفکر و بوجود آمدن حس انعطاف پذیری فکری لازم در کارکنان خواهد شد.
از طرفی تغییر مهم ترین خصیصه ای است که سازمان ها با آن روبرو هستند. از دیدگاه سازمانی ، تغییر به مفهوم دگرگونی و تحول در سازمان به منظور فراهم آوردن امکان استمرار فعالیت یا بقای آن با توجه به شرایط محیطی است. شرایطی که ویژگی اصلی یا اولیه آن، پیچیدگی، تنوع و تحول سریع است. آموزش و بهسازی منابع انسانی در چنین شرایطی یک راهبرد اصلی تلقی می شود .( عباس زادگان و ترک زاده 1386، صص17و 18)
نیروی انسانی امروزه به عنوان عاملی استراتژیک مطرح است. دلیل این امر در یک سطح کلی، تغییراتی است که با شتاب حادث می شود. در چنین شرایطی جایگاه بسیار مهم نیروی انسانی به عنوان طراح، سازنده و پردازنده نظام های عملیاتی و سایر منابع سازمان بیش از پیش نمایان می شود. کیفیت نیروی انسانی و مدیریتی که برآن اعمال می شود، عاملی اساسی در تعیین کیفیت سازگاری سازمان، با شرایط پیش رو خواهد بود. از سوی دیگر در سازمان های مبتنی بر اطلاعات و علم گرای امروز و فردا، تولیدات نهایی، تولیدات هوشیارانه و پیچیده و خدمات دانش بر خواهد بود. بنابراین نیروی انسانی در اینجا به درونداد اصلی و اساسی تبدیل می شود. در چنین وضعی بهره وری به شکل فزاینده ای مبتنی بر دانش، مهارت ها و توانایی های عقلی انسان آموزش دیده است. در این حالت دانش و بینش به عنوان مبنایی برای بهره وری، به تدریج جایگزین کارآموزی و آموزش تجربی می شود. (مک گریگور، ترجمه منوریان، 1372، صص 168 و 157) تکنیک های نو و طرح های جدید بهبود بهره وری، نمی تواند بدون نیروی انسانی آموزش دیده در تمام سطوح سازمان به طور موثر ایجاد و یا بکار گرفته شود. آموزش نیروی انسانی سرمایه گذاری پر سودی به شمار می رود که بازده آن در شکوفایی و گسترش بهینه سازمان و همچنین در اعتلای فرهنگ عمومی جامعه نقش موثری را ایفا می کند. واژه آموزش آمیخته از اصول مهم در زندگی کاری هر سازمان است، و از آن جا که مهم ترین بعد این واژه پرورش و رشد مهارت ها و تخصص های کاری است، بدان جهت پایه ریزی و استمرار روند آموزش در سازمان های امروزی در تخصصی عمل کردن و پیش رو بودن آن سازمان ها نقش به سزایی دارد. (جباری،1379: 98)
سازمان های بزرگ در این زمینه چنان گسترده به کار می پردازند که حتی برخی از آن ها برای پرورش نیروی انسانی خود و آماده سازی آنان در همگامی با تحولات به تاسیس نهادهای دانشگاهی دست می زنند و دامنه کوشش های آموزشی خود را در همهء رده های سازمانی گسترش می دهند. بسیاری از شرکت های بزرگ و پرآوازه جهان سالانه نزدیک به یک سوم سود خالص خود را برای مقاصد آموزشی کارکنان سازمان هزینه می کنند.
دریافت فایل(مبانی نظری و پيشينه پژوهش (فصل دوم) نظریه ها و مفاهیم رضایتمندی زناشویی)
- خرید مبانی نظری تحقیق و پيشينه تحقیق رضایتمندی زناشویی,دانلود مبانی نظری,دانلود رایگان مبانی نظری,ادبیات نظری تحقیق,خرید رایگان مبانی نظری حسابداری,خرید مبانی نظری و پیشینه پژوهش روانشناسی,مبانی نظری و سوابق پژوهشی,فصل دوم پایان نامه,دانلود ر,,,
دریافت فایل(پروپوزال بررسی پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان بانک سپه استان تهران)
- پروپوزال,بررسی,پذیرش,بانکداری,اینترنتی,توسط,مشتریان,بانک,سپه,استان,تهران,پروپوزال بررسی پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان بانک سپه استان تهران, پروپوزال بررسی پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان بانک سپه استان تهران ,پروپوزال بررسی پ
دریافت فایل(بررسی رابطه هوش رقابتی با رضایت مشتریان در بانک ملی شهرستان ساری)
- هوش رقابتی, رضایت مشتریان,بانک ملی
دریافت فایل(مبانی نظری تقسیم بندی مشتریان و یافتن الگویی برای آنها برای بهبود وصول مطالبات معوق بانک)
- مدیریت ریسک اعتباری,رتبه بندی اعتباری مشتریان بانک,رتبه بندی مشتریان بانک,روشهای اعتبارسنجی مشتریان,سامانه اعتبارسنجی مشتریان,بهبود وصول مطالبات معوق بانک,مبانی نظری وصول مطالبات معوق با رتبه بندی مشتریان
دریافت فایل(بازیابی خدمات چند قیدی و چند تابع هدفه سیستم توزیع قدرت با اولویت مشتریان)
- Electric power distribution systems nondominated,sorting genetic algorithmII (NSGAII) priority customers,service restoration
دریافت فایل(پروپوزال بررسی ارتباط بین رفتار شهروندی سازمانی کارکنان با میزان وفاداری مشتریان در بانکهای ملت شهرس)
- پروپوزال بررسی ارتباط بین رفتار شهروندی سازمانی کارکنان با میزان وفاداری مشتریان در بانکهای ملت شهرستان آمل ,پروپوزال ارتباط بین رفتار شهروندی سازمانی کارکنان با میزان وفاداری مشتریان در بانکهای ملت شهرستان آمل , بررسی ارتباط بین رفتار شهروندی ساز
دریافت فایل(مبانی نظری وپیشینه تحقیق مهارت های ارتباطی با مشتریان)
- مبانی نظری ,پیشینه تحقیق ,مهارت های ارتباطی با مشتریان
دریافت فایل(بررسي اقتصادي راه اندازي كتابفروشي و لوازم التحریر و بررسی مشتریان و مدیریت و سرمایه و بازار و انج)
- بررسي اقتصادي راه اندازي كتابفروشي و لوازم التحریر و بررسی مشتریان و مدیریت و سرمایه و بازار و انجام کار, همراه با نمونه های آماری
دریافت فایل(پرسشنامه بررسی تاثیرات تبلیغات بازرگانی بانک صادرات ایران بر افتتاح حساب های قرض الحسنه و جذب مشتریان در آن بانک)
- پرسشنامه تبلیغات بازرگانی,پرسشنامه تبلیغات بازرگانی بانک,پرسشنامه تبلیغات بازرگانی بانک صادرات ایران,پرسشنامه جذب مشتریان در بانک,پرسشنامه تبلیغات بازرگانی برای جذب مشتریان در بانک
دریافت فایل(پاورپوینت عوامل مؤثر بر پذیرش بانكداری الكترونیك در میان مشتریان بانك ملت استان اردبیل)
- پذیرش بانکداری الکترونیک ، مشتریان بانک ، عوامل موثر
دریافت فایل(پژوهش بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک با استفاده از مدل E.Servqual بر روی رضایتمندی مشتریان بانک)
- کیفیت خدمات الکترونیک,بانکداری الکترونیک,رضایت مشتری
دریافت فایل(بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیون بر واکنش های هیجانی و تمایل به برنامه ریزی رفتاری مشتریان بیمه)
- دانلود پایان نامه بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیون بر واکنش های هیجانی و تمایل به برنامه ریزی رفتاری مشتریان بیمه,دانلود مقاله بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیون بر واکنش های هیجانی و تمایل به برنامه ریزی رفتاری مشتریان بیمه,پروژه بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیو
دریافت فایل(پرسشنامه بررسی تاثیر بکارگیری استراتژی رابطه مند بر وفاداری مشتریان در بازار خدمات)
- پرسشنامه استراتژی رابطه مند,پرسشنامه بکارگیری استراتژی رابطه مند,پرسشنامه وفاداری مشتریان در بازار خدمات,پرسشنامه تاثیر بکارگیری استراتژی رابطه مند بر وفاداری مشتریان
دریافت فایل(پرسشنامه تاثیر جو سازمانی بر عملکرد کارکنان و رضایتمندی مشتریان در کسب و کارهای کوچک)
- پرسشنامه جو سازمانی,پرسشنامه عملکرد کارکنان,پرسشنامه رضایتمندی مشتریان,پرسشنامه کسب و کارهای کوچک,پرسشنامه تاثیر جو سازمانی بر عملکرد کارکنان,پرسشنامه تاثیر جو سازمانی بر رضایتمندی مشتریان,پرسشنامه جو سازمانی در کسب و کارهای کوچک
دریافت فایل(مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های رضایتمندی زناشویی و زوج درمانی شناختی رفتاری (فصل 2))
- مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دو) رضایتمندی زناشویی,دانلود مبانی نظری روابط زناشویی,مبانی نظری نظریه های رضایتمندی زناشویی,فصل دوم پایان نامه ارشد تکنیکهای زوج درمانی,چارچوب نظری زوجدرمانی شناختی, رفتاری,پیشینه نظری مقاله زوجدرمانی,پیشینه پ
دریافت فایل(پاورپوینت مشتری مداری و بررسی الگوی جلب رضایت مشتریان)
- پاورپوینت مشتری مداری و بررسی الگوی جلب رضایت مشتریان,مشتری مداری و بررسی الگوی جلب رضایت مشتریان,تعریف مشتری مداری,تعریف مشتری ازدیدگاه بازار ,نیازها و دلایل وابستگی مشتری به سازمان ,تقسیم بندی مشتریان بر مبنای انتظارات ,ضرورت مشتری مداری
دریافت فایل(بررسي رابطه سبکهای رهبري مديران با ميزان رضایتمندی شغلي معلمان درمدارس راهنمايي پسرانه شاهدشهر شیراز)
- رضایت شغلی, سبک رهبری,بررسي رابطه سبکهای رهبري مديران با ميزان رضایتمندی شغلي معلمان درمدارس راهنمايي,پایان نامه بررسي رابطه سبکهای رهبري مديران با ميزان رضایتمندی شغلي معلمان درمدارس راهنمايي
دریافت فایل(ارزیابی مقایسه ای رضایتمندی زناشویی در زنان خانه دار و شاغل)
- زنان شاغل,زنان خانه دار ,رضایتمندی از زندگی زناشویی, مقایسه زنان خانه دار و شاغل, مقایسه رضایت از زندگی زناشویی در زنان خانه دار و شاغل,بررسی مقایسه ای رضایت از زندگی زناشویی در زنان خانه دار و شاغل,بررسی مقایسه ای میزان رضایت از زندگی زنان شاغل و خانهدار,دانلود پایان نامه روانشناسی,دانلود پایان نامه رشته روانشناسی
دریافت فایل(مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM))
- مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM),پیشینه ومبانی نظری پژوهش مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM),مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM),مبانی نظری پژوهش مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM),پیشینه نظری پژوهش مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM), پژوهش مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM),مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
دریافت فایل(پرسشنامه دستیابی به رضایت مشتری در خدمات شرکت و مشتری از طریق قابلیت توانمندسازی نام تجاری و مشتریان)
- پرسشنامه توانمندسازی مشتریان,پرسشنامه رضایت مشتری, پرسشنامه توانمندسازی نام تجاری,پرسشنامه جهت گیری بازار
دریافت فایل(پرسشنامه علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت)
- پرسشنامه عوامل موثر بر ارزش ویژه برند,پرسشنامه ارزش ویژه برند شرکتهای ارائه دهنده اینترنت,پرسشنامه ارزش ویژه برند خدمات اینترنت پرسرعت,پرسشنامه ارزش ویژه برند,دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند,دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند آکر,پرسشنامه ارزش ویژه برند مدل آکر,پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند,پرسشنامه ارزش برند
دریافت فایل(پروپوزال رابطه بین مزایا و هزینه های درک شده و مراجعه مجدد مشتریان بانک ملت شهرستان بابل)
- پروپوزال,رابطه,بین,مزایا,و,هزینه,های,درک,شده,و,مراجعه,مجدد,مشتریان,بانک,ملت,شهرستان,بابل,پروپوزال رابطه بین مزایا و هزینه های درک شده و مراجعه مجدد مشتریان بانک ملت شهرستان بابل, پروپوزال رابطه بین مزایا و هزینه های درک شده و مراجعه
دریافت فایل(مبانی نظری بازاریابی بانکی، مشتری گرایی، كیفیت ارائه خدمات به مشتریان)
- مبانی نظری بازاریابی بانکی,مشتری گرایی,كیفیت ارائه خدمات به مشتریان
دریافت فایل(پرسشنامه بررسی تاثیر تبلیغات افواهی بر قصد خرید مشتریان با تاکید بر نقش متغیرهای تعدیل کننده)
- پرسشنامه تبلیغات افواهی,پرسشنامه قصد خرید مشتریان,پرسشنامه تاثیر تبلیغات افواهی بر قصد خرید مشتریان
دریافت فایل(پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM))
- پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتریان , پاورپوینت نوآوری در بازاریابی , پاورپوینت eCRM , پاورپوینت چالش های eCRM
دریافت فایل(پروپوزال اثربخشی آموزش تحلیل رفتار متقابل ( TA ) در بهبود رضایتمندی زناشوئی و سلامت روانی زوجین)
- پروپوزال اثربخشی آموزش تحلیل رفتار متقابل ( TA ) در بهبود رضایتمندی زناشوئی و سلامت روانی زوجین مسـتعد طلاق,رضایتمندی زناشوئی و سلامت روانی زوجین مسـتعد طلاق
دریافت فایل(پروپوزال بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان مطالعه موردي: بانک قرض الحسنه مهر استان سم)
- پروپوزال بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان مطالعه موردي: بانک قرض الحسنه مهر استان سمنان ,پروپوزال تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان مطالعه موردي: بانک قرض الحسنه مهر استان سمنان ,پروپوزال ,بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در
دریافت فایل(گزارش کاراموزی عدم استقبال از صنعت بیمه عمر در کشور،شاخص رضایتمندی مشتری در صنعت بیمه)
- گزارش کاراموزی عدم استقبال از صنعت بیمه عمر در کشور،شاخص رضایتمندی مشتری در صنعت بیمه,کاراموزی عدم استقبال از صنعت بیمه عمر در کشور،شاخص رضایتمندی مشتری در صنعت بیمه,کارورزی عدم استقبال از صنعت بیمه عمر در کشور،شاخص رضایتمندی مشتری در صنعت بیمه,دانلود گزارش کارآموزی عدم استقبال از صنعت بیمه عمر در کشور،شاخص رضایتمندی مشتری در صنعت بیمه
دریافت فایل(پروپوزال پایان نامه شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان با داده کاوی)
- پروپوزال داده کاوی,پروپوزال آماده داده کاوی,دانلود پروپوزال داده کاوی,نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد داده کاوی,پروپوزال شناسایی مشتریان با داده کاوی,پروپوزال تحلیل رفتار مشتریان با داده کاوی,پروپوزال در مورد داده کاوی در تحلیل رفتار مشتریان
دریافت فایل(پرسشنامه ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان)
- پرسشنامه قصد خرید مشتریان,پرسشنامه قصد خرید مشتری,پرسشنامه قصد خرید مصرف کننده,دانلود پرسشنامه قصد خرید,پرسشنامه استاندارد قصد خرید,پرسشنامه تبلیغات موبایلی,دانلود پرسشنامه تبلیغات موبایلی,پرسشنامه استاندارد تبلیغات موبایلی
دریافت فایل(ادبیات نظری و پیشینه تحقیقات تعاریف و مفاهیم مهارت های ارتباطی با مشتریان (فصل دوم))
- دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق مهارت های ارتباطی با مشتریان (فصل دوم),مبانی نظری مقالاتِ تحقیقاتی برای مهارت های ارتباطی,پیشینه تحقیق مهارت برقراری ارتباط,پیشینه پژوهش مهارتهای ارتباط با دیگران,فصل دوم پایان نامه ارشد مهارتهای رفتاری و ارتباطی,,
دریافت فایل(مبانی نظری و پیشینه كیفیت خدمات بانكداری آنلاین و رضایتمندی مشتری)
- مبانی نظری و پیشینه كیفیت خدمات بانكداری آنلاین و رضایتمندی مشتری